Vespa Sprint 50 Euro 5
Egy színes sugár suhan át a városon, élénk, gyors, fürge és elegáns.
Vespa Sprinttel a sportos vespino tér vissza, a teljes generációja fiataloknak, akik mindig képesek voltak megtalálni az életerejük mozgatórugóját egy vespában.
A 60’-as évek közepétől Vespa 50-es születését követően, a sportos Vespák egy új generációja lepte el Európa utcáit. Kicsik, fürgék és modernek mint a mentalitása azoknak a fiataloknak, akik vezették.
Ez a generáció a szabadságot és a gyorsaságot kereste, így mindez megváltoztatta a világot azokban az időkben.
Azok a kis “sugarak” a Vespa 50 vázára épültek és 1963-ban let bemutatva, mely szétválasztotta a legnépszerűbb robogók világát a Vespino és Vespone között, meghagyva a nagyobb testű robogókat a felnőtt vezetőknek.
Brilliáns motor egy kisebb és könnyebb vázban mint a többi hagyományos Vespánál.
Így, 1966-ban megszületett az egyik legendás model a Vespa történetében. A Super Sprint 90 egy igazi speciális széria mely a Vespa 50cc és az “új 125” modelljéből született meg. A széria kétség kívűl sportos, a pótkerés függőlegesen helyezkedik el a lábtartón és egy tároló rekesz fedi a kormány és a nyereg közt, lefedve egy bélelt párnával ahol a vezető a mellkasát pihentette.
Ma a vespa Sprint az örököse a vitalitás, stílus és fiatalság tradíciójának. A jelenlegi Vespa Prima Vera model vázával 50cc és 125 cc motorral kapható.
Az új Sprint a legsportosabb és legdinamikusabb kistestű Vespa mely elérhető a piacon. a leggyorsabb és legfiatalosabb vespa örökségének megtestesítóje, ugyanazokat az alapvető és elengedhetetlen elemeket kínálja, melyek annyira népszerűvé tették a fiatalok körében mint a sportos ülés és a négyszögletű fényszóró. Mint ahogy a Vespa Primavera a széleskörben elterjedt LX modellt, a Vespa Sprint a Vespa S helyét veszi át.
Az ülés exkluzív megjelenését csak fokozza a fekete borítás a fehér varrással. A 16.6 literes bukósisak tároló.
Kemény munkával a Piaggio Stílus Csoport számos különleges és egyedi stílusjeggyel látta el az új vespa Sprintet. A műszerfal védve van egy rejtett burkolattal, a km óra új Fekete háttérrel, míg a a multifunkcionális kijelző élénk piros háttérvilágítással let ellátva. A tompított világítás és a hátsó féklámpa is LED.
A legjellemzőbb technikai alkotóelemek a vespa Sprint-en azok még mindig a gyönyörű 30,5cm-es új aluminium felni. Ez az első alkalom, hogy ilyen nagy felni és nagy gumi let felszerelve egy kis testű Vespára.
A cél, ugyanaz a kényelem, könnyedség biztosítása mint az előző Vespa S-nél, de egy új niívóval a kényelem, rakodótér, vezetési élvezet és biztonság területén. A közismerten könnyen kezelhetőség még mindig biztosított az oldalméretek által és a csökkentett ülésmagasság, mely mindössze 790mm a talajtól.
A műszerfal panel magaszintű technológiai újítások mellett megőrizte a klasszikus Vespa műszerfal jellemzőit.
A lapos ülés kényelmes és tágas.
A vespa Sprint színskálája a Vespa hagyományokból ered. A három klasszikus szín Montebianco, Rosso Dragon és a nero Lucido mellé két teljesen új merész szín is elérhetővé vált: Blu gaiola és Giallo Positano. Az összes szín szigorúan passzol a Fekete üléshez.
Technikai hatter – tökéletesített gyártási technológia.
Az acéllemez karosszéria mindig elkülönítette a vespát a többi robogótól a világon.
A különböző alkotóelemek preciz ötvözete által sikerült az eddigi láthatatlan merevséget elérni
A motor 2 pozíciós karral van felszerelve (az előző típusoknál csak 1 van) Eredményként csökkentett vibrálást érzékelhető az érintekzési pontoknál (ülés, lábtartó).
Az extreme alacsony fogyasztási értékek (64kmként 1 liter egy átlagos 50km/ó sebességnél) és állandó szervizelésnél (10.000km-ként) igen alacsony üzembentartási költséget jelentenek.
A kétütemű 50cc motort (a Hi-per2 szériában) a fiatal vezetőknek szánták, akik gyors közlekedésre vágynak a városban. A négyütemű 50cc motor 4 szeleppel hatékonyabb gyorsulást biztosít. Tény, hogy ez a legerősebb négyütemű 50cc motor a piacon a 4.35-ös lóerejével, remek benzin felhasználással és csökkentett károsanyag kibocsátással.
Mint ahogy eddig mindig a vespa történetében, az új vespa Sprint széles választékot kínál kiegészítőkben, hogy egyedi igényeink szerint alakíthassuk a járművet és növelve a vezetési élményt.
A 12” kerék helyettesíthető egy ellenálhatatlan aluminium felnivel fekete szegéllyel, mely csak növeli az energikuságát és sportosságát az új modellnek.
A vespa Sprint hátsó doboz (ami alkalmas a bukósisak tárolására) ugyanarra a színre van fényezve mint a a jármű maga. A doboz elérhető párnázott háttámlával is, mely növeli az utas kényelmét. A króm tartó konzol csomagtartóként is használható.
A maximális védelem az anti-chip, magas minőségű methacrylate szélvédő Vespa logoval.
Vespa Sprint választható .... burkolattal- átlátszó vagy festett anyag- mely megkoronázza a jármű eleganciáját de egy sportos karakterrel.
Az első és hátsó csomagtartó lézeresen gravírozott vespa logoval az egyik legklasszikusabb kiegészítóje minden vespának.
Széles a választéka a modern és mutatós bukósisakoknak melyeket a vespa Sprinttel együtt dobtak piacra.
Az összes vespa bukósisak Olaszországban készült, innovative 3D-s lélegző szerkezettel 5 különböző méretben felosztva 2 különböző váz mérettel.
Bruttó ár: 1 639 600 Ft
Az ár regisztrációs adót nem tartalmazza!
Adatlap:
- Motor: Egy hengeres, 4 ütemű, Euro5
- Lökettérfogat: 50 cc
- Furat x löket: 50
- Teljesítmény: 4 LE
- Hűtés: léghűtéses
- Első fék: 200 mm tárcsa
- Hátsó fék: Dobfék 140 mm
- Első kerék: 12
- Hátsó kerék: 12
- Első gumi mérete: 110/70-12
- Hátsó gumi mérete: 120/70-12
- Méretadatok:
- Hossz: 1870 mm
- Szélesség: 735 mm
- Tengelytáv: 1330 mm
- Ülésmagasság: 790 mm
- Önsúly: 95 Kg
- Üzemanyag- tartály: 8 liter
- Üzemanyag fogyasztás: 0 km/l
- Max. sebesség: 0 km/h
- Egyéb: